понеделник, 24 юни 2013 г.

За дечицата на моите младоженци

Несъмнено сватбата е един от най-вълшебните, вълнуващи и запомнящи се дни в живота на всеки. Но появата на дете е нещо още по-прекрасно.
Днес ще ви представя три торти, правени за първите рождени дни на дечицата на моите младоженци. 
Първа е тортата на малката Елена - дъщеричката на Лили и Краси, за чиято сватба вече ви разказах в тази публикация. При тях последователността "сватба - бебе" беше наопаки, т.е. Ели празнува своя първи рожден ден близо два месеца преди мама и тати да се врекат един на друг във вечна вярност. За нейния празник Лили поръча двуетажна торта с бяла основа на жълти точки, малки и нежни цветенца в пастелно розово, зелено, жълто и лилаво и едно страхотно сладко пате за акцент - любимата играчка на Елена. 

Ели и нейното любимо плюшено пате
Като вкус се спря на провансалската ми торта - ванилови блатове, орехова паста, крем с рикота и парченца сушени сливи. Тази нестандартна, но много приятна комбинация ги бе очаровала и впечатлила толкова, че и за сватбената торта си избраха отново този вкус. 
Направата на тази торта ми достави невероятно удоволствие, особено моделирането на патенцето. Исках максимално да се доближава до истинската играчка, за да може Ели да си го разпознае и да му се зарадва. Е, оказа се ,че съм успяла! 






Втората торта я правих за сина на Веси и Купен - младоженците от предишната ми публикация. Техният малък наследник също като Ели се е появил преди църковния брак на своите родители и две седмици след сватбата им отпразнува първия си рожден ден. За родителите му този празник несъмнено бе изключително важен и вълнуващ. Тяхното малко момченце, носещо уникалното име Купен Купенов Купенов, се е родило с много тежък здравословен проблем. През какво са преминали заедно, само те си знаят. Затова и първият му рожден ден бе очакван с такъв трепет и бе толкова специален. За случая Веси поръча синя торта с влакче и с любимата плюшена костенурка на Купчо, а за вкуса се спря на еклерова с праскови. 




Третата торта бе за Даниел - първото дете на Михаела и Александър. С тях се запознах още в началото на 2011 година. Поводът - тяхната сватба, за която съм ви разказала тук. Дани също бе присъствал на нея, но като съвсем малко бебче в коремчето на мама. Със сигурност си е похапнал от сватбената торта, но след година и няколко месеца вече си имаше и своята, за първия му рожден ден. Темата - кучето Снупи, любимият анимационен герой на Дани. Няма да крия, че и аз го обожавам. Навремето дори успях да си купя цели четири пластмасови Снупита от Макдоналдс (така ме е яд, че изпуснах останалите 8 от серията) и до ден днешен това са едни от най-сладурските ми играчки, които стоят на почетно място в детската стая. Ето, че сега имах щастието и аз самата да си направя Снупи, но от захарно тесто - колкото приятна, толкова и отговорна задача. Искаше ми се да се справя перфектно, затова се постарах максимално. Мишето, майката на Дани, искаше тортата да е много цветна и веселяшка, затова реших да я направя точно като "извадена" от анимационното филмче. За вдъхновение ми послужиха ето тези две картинки. 



Останалото беше огромна доза удоволствие. Идея си нямате с какъв кеф изработих и изрисувах всеки един детайл. А когато съпругът ми се прибра от работа и видя какво съм сътворила, каза, че това определено е една от най-любимите му мои торти. Дани също много си я беше харесал, а това ме направи още по-щастлива!







Наскоро още две младоженски двойки, чиито сватбени торти правих аз, се сдобиха с наследници. В началото на май на Зори и Мариян им се роди дъщеричка, а малко след нея на бял свят се появи и Калоян - момченцето на Жени и Божо, за чиято сватба все още не съм ви разказала. 
Нека всички тези семейства имат прекрасен и щастлив живот, да продължават да се множат и да се радват на своите дечица! Целувки за всички ви!!!



3 коментара:

  1. Бубе, как съм пропуснала тази публикация... Останах без дъх от тортите, просто са невероятни! Но май любима ми е тази с патето.
    А сватбите и на мен са ми слабост. И друго - направо съм влюбена в роклята на Лили още когато я видях, страхотна булка!
    Сърдечни поздрави, Бубе, и скорошна радост! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мерси, Гери! Писала си точно на 26 - когато се роди Дамян. :)
      Радвам се, че и тез ими торти са ти харесали.
      За сватбите - това е една от маниите ми, която никога няма да премине. Обожавам ги!!! Както и всичко съврзано с тях - като почнеш от булченската рокля, букета, украсата, всичките му емоции и традиции и стигнеш до тортата, естествено! Голям мерак ми е някой ден да си направим още една сватба с Пламен, предшествана от страхотна фотосесия. Всичко съм планирала до най-малката подробност, ама пари трябват. Хихихихи! А с годините все повече одъртяваме и все по не ставаме за фотосесии. :)
      Роклята на Лили е страхотна и е на българска дизайнерка. Шита е специално за нея.
      Хубав ден и целувки от мен!

      Изтриване
  2. Страхотни са тортите, всичките :) То да ти е жал да ги разрежеш! Прииска ми се и аз да празнувам рожден ден, но има повече от половин година до тогава. Винаги съм се питала колко ли време отнема направата на една такава торта? Особено първата изглежда доста трудоемка със всички тези цветчета. Много е нежна, точно като за малко сладко момиченце!

    ОтговорИзтриване